Bled je po 20 letih dobil posodobljeno turistično znamko. Foto: RTV SLO/A.S.
Bled je po 20 letih dobil posodobljeno turistično znamko. Foto: RTV SLO/A.S.
Turizem Bled je za logotip odštel 14.000 evrov. Foto: formitas.si

Ta upodablja otok z odsevom v jezeru in slogan Podoba raja oziroma Imago paradisi. Turistični delavci se nadejajo, da bo nova podoba na Bled pritegnila še več gostov višjega cenovnega razreda.

Celostno grafično podobo, ki je bila javnosti predstavljena tik pred koncem leta, je po naročilu blejske turistične organizacije izoblikovala agencija Formitas, kjer je bil vodja projekta Andrej Pompe.

Pompe si je Bled zamislil v zeleno-beli podobi, pri čemer je zelena barva Blejskega jezera. "Blejski otok in njegov odsev v jezeru sta prava izbira za znak Bleda, saj je bilo v njem potrebno zajeti bistvo, to je edinstvenost edinega slovenskega otoka," je bila po dolgotrajnem dogovarjanju o grafični podobi nazadnje zadovoljna Eva Štravs Podlogar, direktorica zavoda za pospeševanje turizma Turizem Bled.

Stiliziran znak dopolnjuje slogan Imago paradisi ali v slovenščini Podoba raja, kakor je Bled že pred skoraj dvema stoletjema opisal poet France Prešeren.

Logotip prvič predstavljen lani
Dogovarjanja za novo grafično podobo so se na Bledu začela že pred praznovanjem tisočletnice prve pisne omembe kraja leta 2004. Dokončno pa je bil projekt uresničen lani.

"Zelo pomembno je, da je bil novi logotip oblikovan pred začetkom predsedovanja Slovenije Evropski uniji, saj lahko pomembno pripomore k promociji, prepoznavnosti turistične destinacije in celotne Slovenije," je dejala Eva Štravs Podlogar.