Pod okriljem STO-ja se na turistični borzi v Beogradu predstavlja 21 slovenskih turističnih destinacij, podjetij in drugih turističnih organizacij s področja turizma. Foto: BoBo
Pod okriljem STO-ja se na turistični borzi v Beogradu predstavlja 21 slovenskih turističnih destinacij, podjetij in drugih turističnih organizacij s področja turizma. Foto: BoBo

Srbsko tržišče sodi med prioritetne trge slovenskega turizma, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO) in zapisali: "Slovenija postaja na srbskem trgu vse bolj priljubljena ciljna destinacija, s srbskega trga pa vrsto let opažamo pozitivni trend rasti števila turistov in njihovih prenočitev. V letu 2011 smo v Sloveniji primerjalno z letom 2010 ugotovili šestodstotno rast prihodov in štiriodstotno rast prenočitev srbskih gostov. Porast števila gostov iz Srbije opažamo od leta 2000, med letoma 2000 in 2010 (začasni podatki) pa se je število prenočitev gostov iz Srbije povečalo za 461 odstotkov. Gostje iz Srbije najraje obiščejo zdraviliške kraje, sledijo jim Ljubljana in gorske destinacije."

Pod okriljem STO-ja se na turistični borzi v Beogradu predstavlja 21 slovenskih turističnih destinacij, podjetij in drugih turističnih organizacij s področja turizma: Turizem Ljubljana, Julijske Alpe, Slovenska Istra (Portorož, Piran, Koper, Izola), Zeleni Kras, Terme Čatež, Thermana Laško, Terme Rogaška, Terme Olimia, Terme Topolšica, Casino Carnevale, Lifeclass Hotels & Spa, Sava Hotels & Resorts, Sportina turizem – Hoteli na Bledu, Spotur Slovenj Gradec, Kranjska Gora, Kobilarna Lipica, Maribor – Pohorje, Postojnska jama, Park Škocjanske jame, Adria Airways in Vinski inštitut.

V letu 2011 se je na sejmu IFT predstavilo 885 razstavljavcev iz 43 držav. Sejem je obiskalo 58.590 obiskovalcev, kar je približno 12 odstotkov več kot leta 2010.