Čeprav tudi drugih naravnih lepot tam ne manjka, a jih, kot kaže, ne znajo povezati v celovito turistično ponudbo in jih tržiti. Turistični ponudniki v notranjsko-kraški regiji preprosto ne znajo zaslužiti z bogato naravno in kulturno dediščino, niti jim ne uspe izkoristiti priložnosti, da je tukaj najbolj obiskana turistična točka v državi - Postojnska jama.
Lani si jo je ogledalo več kot pol milijona turistov, ki pa so takoj po sprehodu skozi jamo, odšli. "Jama premalo sodeluje s širšo notranjsko-kraško regijo. Upamo, da se bo to popravilo, ker brez tega ne bo preboja," priznava tudi Marko Rupar, predsednik sveta notranjsko-kraške regije.
Povezovanje in sodelovanje sta šibki točki notranjsko-kraške regije - to se je pokazalo pred leti, ko je žalostno propadel skupni zavod za turizem, zdaj pa verjamejo v evropsko podprt projekt Park Zeleni kras: "S postavitvijo neke take organizacije, ki bo vodila to enotno trženje in delovala v interesu vseh drugih ponudnikov v regiji, pa lahko pričakujemo bolj pozitivne rezultate," je prepričana vodja projekta Dragica Bratanič.
Svoj delež pri neuspehu na področju turizma pa ima tudi država, lastnica gradu Snežnik - po njeni zaslugi ob gradu ni nikakršne turistične ponudbe, a po dolgoletni obnovi Pristave, naj bi se končno odprla edina možnost za lokal: "Računamo, da bo prihodnjo pomlad tam mogoče popiti kavo," je optimistična Damjana Pečnik z ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
Podobno žalostna je turistična ponudba pri Predjamskem gradu - na potezi je namreč kulturno ministrstvo, ki že dve leti in pol pripravlja javni razpis za oddajo gradu v najem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje