Prav zaradi njih je bilo skupno število obiskovalcev Postojnske jame enako tistemu iz leta 2011.
Zaradi vse več obiskovalcev z Daljnega vzhoda so jim pripravili tudi avdiovodnike v njihovem jeziku, saj slabše razumejo angleški jezik, med drugimi v mandarinščini, korejščini, taivanščini in drugih. "To jim je zelo všeč, ker s tem priznamo njihovo kulturo in njihov jezik. Obenem pa se zavedamo, da je Postojnska jama svetovna blagovna znamka, in temu se moramo tudi mi prilagoditi," je dejal direktor družbe in solastnik jame Marjan Batagelj.
Naložbe družbe Postojnska jama so letos tu namenjene predvsem v počutje obiskovalcev: "To so predvsem drobne posodobitve kot na primer to, da bomo postali "pet friendly", kar pomeni, da bomo destinacija prijazna do živali. Vse več obiskovalcev prihaja k nam s svojimi ljubljenčki, ki pa v jamo ne smejo, zato jih bomo mi v času obiska jame pazljivo varovali," je povedal Batagelj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje