Osrednja proga 1, ki vozi od Chateauja de Vincennesa do La Defensa prek številnih osrednjih znamenitosti – Elizejskih poljan, Louvra, Bastilje in Maraisa -, bo v sklopu več milijonov vredne prenove prešla na elektronsko upravljanje. To sicer ne bo prva proga, ki nima voznikov, temveč se bo pridružila hitri progi 14. Trenutno na omenjeni progi, dolgi 16,5 kilometra, vsak dan potuje 725.000 ljudi. Prenova bo sicer trajala tri leta, v tem času pa bodo 250 voznikov, kolikor jih vozi metroje proge 1, prerazporedili.
Oblasti želijo z novim sistemom poskrbeti tudi za nemoten potek prometa med stavkami, ki jih je v Franciji veliko: proga 1 bo po novem protiprotestna. Seveda pa direktor metroja Serge Lagrange vztraja, da se za posodobitev niso odločili zaradi protestov, medtem ko sindikati trdijo, da bo zanašanje na stroje namesto na ljudi pač pomenilo večjo „odpornost“ proti stavkam. Med (pogostih) stavkami je namreč podzemni promet velikokrat popolnoma obstal, kar je povzročilo velike težave. Malo se je spremenilo že z zakonom predsednika Nicolasa Sarkozyja o minimalnih storitvah: zakonsko določeno je število voznikov oz. prog, ki morajo delovati tudi med stavkami.
Izvršni direktor mestnega prometa Pierre Mongin je dejal, da bo prenova prinesla varnejšo, točnejšo in fleksibilnejšo storitev: po načrtih se bodo vlaki ob prometnih konicah ustavili vsakih 85 sekund. Progo 1 so sicer slovesno odprli ob odprtju svetovne razstave leta 1900.
K. T.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje