Dva krajša odseka linije, ki peljeta eden severno in drugi južno od mestnega središča, so odprli prvega leta 1998 in drugega maja letos. Manjkajoči 2,3 kilometra dolgi odsek, ki povezuje oba že zgrajena odseka, je na odprtje čakal do 7. septembra so sporočile mestne oblasti.
Namesto več ur le 20 minut potovanja
Novi odsek bo omogočil okoli 180.000 ljudem na dan, da bodo iz soseske Mladost v sosesko Ljulin pripotovali v le 20 minutah, medtem ko pot med njima po cesti v prometnih konicah lahko traja več ur.
Sofija, kjer živi več kot dva milijona ljudi, namerava do leta 2012 zgraditi še eno linijo podzemne železnice, s čimer bi število postaj povečala s trenutnih 14 na 27, proge pa bi pokrivale več kot 31 kilometrov.
Načrti za gradnjo podzemne železnice v glavnem mestu Bolgarije segajo v leto 1967, gradnja pa se je začela leta 1979, še veliko pred padcem Berlinskega zidu in članstvom države v Evropski uniji. Delo je potekalo zelo počasi zaradi finančnih težav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje