V oglasih za prenovljeno podobo dietnega pepsija bo nastopala Sofia Vergara, ki ne spada med suhljate zvezdnice, ampak se ponaša z razkošnimi oblinami. Foto: EPA
V oglasih za prenovljeno podobo dietnega pepsija bo nastopala Sofia Vergara, ki ne spada med suhljate zvezdnice, ampak se ponaša z razkošnimi oblinami. Foto: EPA
Na portalu iVillage ugotavljajo: 'Se pri PepsiCo sploh zavedajo ironije tega, da bodo novo pločevinko predstavili na tednu mode, kjer se tare manekenk, o katerih se govori, da živijo samo od dietnih pijač, šampanjca in cigaret?' Foto: PepsiCo

Pločevinka, ki je označujejo kot "višjo in vitkejšo" različico običajne pločevinke pepsija, naj bi bila po besedah predstavnikov proizvajalcev "poklon lepim, samozavestnim ženskam". Nasprotniki pa pravijo, da bi lahko ta oglaševalska poteza še utrdila nevarne stereotipe o ženskah in njihovi samopodobi.

Pri proizvajalcu PepsiCo so pločevinko uvedli v času newyorškega tedna mode, ki je v četrtek odprl vrata, po vseh ZDA pa jo bodo začeli prodajati marca. "Naša vitka, privlačna nova pločevinka je popolna dopolnitev najbolj slogovno dovršenih oprav, in navdušeni smo, da se bo predstavila med največjim slavjem domiselnega oblikovanja na svetu," so v izjavi za javnost sporočili iz podjetja PepsiCo.

Kritiki pa pravijo, da razloga za kakšno pretirano slavje ni. Trženjski strokovnjaki so sicer pohvalili novo obliko pločevinke, pri tem pa dodali, da so pri podjetju morda malce zgrešili s sporočilom, da je "vitko vedno boljše". Na ameriškem Združenju za motnje hranjenja pa pravijo, da je pločevinka žaljiva in da so komentarji podjetja "nepremišljeni in neodgovorni".

Libby Copeland je različne kritike strnila v članku za revijo Slate in zapisala, da gre za staro in dobro znano zgodbo, v kateri v videz usmerjeno oglaševanje zlorablja lažno dviganje samozavesti. "Če si samozavesten znotraj, boš na zunaj suh, ali nekaj takega. Hm?" je zapisala.

Pri PepsiCo trdijo, da sta pločevinka in spremljevalna kampanja osredotočeni na oblikovanje in da interpretacije, ki so se pojavile, niso bile njihov namen. Želeli so samo poudariti novi izvirni videz dietnega pepsija, pravijo.

Zanimivo je, da bo v naslednji stopnji kampanje, v tiskanih oglasih za novo pločevinko, nastopala Sofia Vergara, znana po razkošnih oblinah, ne pa po suhljati postavi.

Bodo pa še naprej na voljo običajne pločevinke pepsija, tudi izvirne različice pijače, ki vsebuje sladkor, ne umikajo s polic.