Konec leta bodo na trg hkrati poslali karavansko in limuzinsko različico modela, ki je za Audi, vključno z neposrednim predhodnikom audijem 80, prodajna uspešnica že več kot štiri desetletja. Prvi audi 80 je namreč na trg pripeljal že leta 1972, sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja pa ga je nadomestil A4.
Ponudba motorjev za različne okuse
Z novo generacijo na nek način presenetljivo znova bolj izpostavljajo pomen aerodinamičnosti, ki je v avtomobilski panogi v zadnjih nekaj letih sramežljivo ostajala nekje v ozadju. Nova limuzina A4 naj bi imela namreč po zagotovilih konstruktorjev z vrednostjo 0,23 najboljši količnik zračnega upora v razredu. Motor limuzinske različica 2,0 TDI ultra z močjo 110 kilovatov (150 KM), pa naj bi v zrak izpuhal na kilometer le 99 gramov ogljikovega dioksida.
Omenjeni rezultat seveda koristi skupnemu povprečju ponudbe različic pri Audiju, a verjetno bo veliko povpraševanja tudi za zmogljivejše motorje. Audi napoveduje, da bodo ob začetku prodaje kupcem ponudili na izbiro sedem motorjev, od tega tri TFSI in štiri TDI. Razpon ponudbe moči bo segal od 110 kilovatov (150 KM) do 200 kilovatov (272 KM). Večina motorjev bo štirivaljnikov, najzahtevnejšim kupcem pa bodo ponudili tudi šestvaljnik V6 3,0 TDI.
Asistenčni sistemi za manjšo porabo goriva
Kot se spodobi za znamko, ki močno izpostavlja pomen tehnologije vgrajene v njihova vozila, ima novi A4 vgrajene številne očem bolj ali manj skrite sisteme, namenjene tako večjemu užitku v vožnji, kot tudi varnosti, udobju in nenazadnje zabavi. Sodobno podvozje naj bi hkrati zagotavljajo več udobja in po potrebi vozne dinamike, napredni asistenčni sistemi pa olajšali delo vozniku, zagotovili večjo raven varnosti, pozitivno pa vplivali tudi na manjšo porabo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje