Pri BMW so predstavili novega člana družine M, M2 coupe. V Sloveniji bo marca prihodnje leto. Odlikuje ga šestvaljni vrstni motor in lahka gradnja.
Bavarci so že pred štiridesetimi leti predstavili kompakten visokozmogljiv športni avtomobil 2002 turbo. BMW M2 coupe sicer ni njegov neposredni naslednik, to je model BMW serije 1 M coupé, zato pa so v Münchnu navdih zanj iskali prav pri zgodovinskih modelih.
Oblika prepoznavno nakazuje na gene športnega BMW-oddelka M. Spredaj je nizek odbijač z velikimi odprtinami za zrak, na bokih so značilne stranske reže za zrak, vtis naredijo 19-palčna aluminijasta platišča v znani izvedbi M double-spoke z modrimi zavornimi čeljustmi. Nizek in širok zadek so obogatili s specifičnim izpušnim sistemom M z dvojnimi izpušnimi cevmi.
V potovalni kabini je sredinska konzola odeta v alcantaro, veliko je detajlov z logotipom M, uporabili so ogljikova vlakna in aluminij. Športno noto dodajajo športni sedeži, športni volan M in prestavna ročica M.
Šestvaljni twinpower turbo
Pod motornim pokrovom je na novo razvit 3,0-litrski šestvaljni M twinpower turbo vrstni motor, ki najvišjo moč 272 kilovatov razvije pri 6.500 vrtljajih v minuti, najvišji navor 465 Nm pa je mogoče s funkcijo overboost za kratek čas povečati na 500 Nm. Serijsko je M2 coupe opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa je na voljo samodejni sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko (M DCT). Pri BMW-ju v tehničnih karakteristikah navajajo, da je pospešek od 0 do 100 km/h 4,3 sekunde s samodejnim, oziroma 4,5 sekunde z ročnim menjalnikom, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Povprečna poraba v kombinaciji s samodejnim menjalnikom je 7,9 litra na 100 kilometrov, izpusti CO2 pa 185 gramov na kilometer.
Posebnost vozila je lahka gradnja, saj zahvaljujoč uporabi aluminija (sprednja in zadnja prema iz modelov BMW M3/M4) tehta 1495 kilogramov, kar je manj od modela M235i coupe. Krmiljenje M servotronic omogoča dve nastavitvi, elektronsko krmiljen aktivni diferencial M optimizira vlečno silo in smerno stabilnost. Sistem M dynamic mode (MDM) za elektronski nadzor stabilnosti pa omogoča zdrs koles in s tem zmerne, nadzorovane manevre na dirkalni stezi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje