Nemški izdelovalec je danes predstavil prve uradne fotografije pete generacije enega izmed njihovih najuspešnejših prodajnih modelov, obenem pa postregel tudi s ključnimi tehničnimi podrobnostmi. Po besedah konstruktorjev so posebno pozornost namenili razvoju podvozja, ki bi kupcem zagotovil izkušnjo v vožnji, ki je primerljiva z večjimi, dražjimi avtomobili. V novo generacijo corse tako niso prenesli elementov podvozja iz aktualne generacije.
Novo podvozje naj bi zagotavljalo boljšo vodljivost in udobnejšo vožnjo v različnih razmerah, obenem pa omogočalo tudi optimalen izkoristek zmogljivosti nove generacije motorjev. Med pogonskimi agregati izpostavljajo novi 1,0-litrski trivaljnik, ki ustreza zahtevam okoljevarstvenega standarda euro 6, kupcem pa bodo ponudili dve izvedbi. Šibkejšo z največjo močjo 66 kilovatov (90 KM) in močnejšo z največjo močjo 85 kilovatov (115 KM).
Tistim, ki še vedno dvomijo o trivaljnikih, bodo namenjeni en 1,2-litrski in dva 1,4-litrska bencinska motorja, med katerimi izpostavljajo izvedbo s turbinskim polnilnikom, ki zmore 74 kilovatov (100 KM) moči. Dizelski del ponudbe pa bo za zdaj omejen na dve izvedbi 1,3-litrskega motorja z močjo 55 kilovatov (75 KM) in 70 kilovatov (95 KM). Še več motorjev v ponudbi napovedujejo za prihodnjo pomlad.
Med napredno opremo poleg številnih asistenčnih sistemov za varnejšo in udobnejšo vožnjo napovedujejo tudi zabavno-informacijski sistem, ki bo omogočal prikaz različnih uporabnih ali zabavnih informacij, obenem pa tudi povezljivost s pametnimi telefoni.
Peta generacija Oplove corse, ki jo bodo izdelovali v Nemčiji in Španiji, se bo javnosti uradno predstavila oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu, še pred koncem leta pa bo pripeljala tudi na prve trge.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje