V avtomobilski panogi je poudarjanje globalizacije in poenotenje ponudbe z minimalnimi razlikami med celinami ali posameznimi trgi pogosto znak zmanjševanja stroškov z željo po večjem dobičku izdelovalca, kupci pa se morajo na globalnost pač privaditi, če ne izberejo drugih modelov. Korejska znamka pa ubira drugačno strategijo in očitneje prisluhne željam kupcev.
Tri ključna področja zahtev in pričakovanj
Novi i20 tako po zagotovilih konstruktorjev sledi željam in pričakovanjem na treh ključnih področjih. V potniški kabini ponuja več prostornosti kot ostali tekmeci, med opremo je mogoče najti številne visokotehnološke dodatke in tiste, ki dvigujejo raven udobja, vse skupaj pa je zbrano v embalaži s prečiščeno in premišljeno zunanjo podobo.
Novinec temelji na novi avtomobilski platformi znamke, dolg je 4.035 milimetrov, širok je 1.734 milimetrov in visok 1.474 milimetrov. V primerjavi s predhodnikom je medosna razdalja 2.570 milimetrov za 45 milimetrov daljša, kar se pozna predvsem v notranjosti, ki naj bi zagotavljala dovolj udobja za pet potnikov. Zadek pa skriva še prtljažnik s prostornino 326 litrov.
Trije bencinski in dva dizelska motorja
Celotna ponudba pogonskih agregatov naj bi zajemala tri bencinske in dva dizelska
motorja. Bencinski so vsi štirivaljniki, prva dva z gibno prostornino 1,25 litra in močjo 75 KM oziroma 84, tretji pa ima gibno prostornino 1,4 litra in moč 100 KM. Dizelski par sestavljata 1,1-litrski trivaljnik z močjo 75 KM in 1,4-litrski štirivaljnik z močjo 90 KM.
Kakšna bo ponudba motorjev na posameznih trgih, še ni znano, prav tako ne za opremo, med katero pa naj bi bilo tudi veliko tehnološko naprednih dodatkov, vključno z asistenčnimi sistemi. Po uradni salonski premieri oktobra v Parizu bo novi i20 na prve evropske trge pripeljal letos novembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje