Polona Balantič, ki je nominirana v kategoriji Obetavna medijska osebnost, si je namreč novinarske izkušnje nabirala prav v naši redakciji! Kar nekaj let je bila naša stalna sodelavka v rubriki Kultura, vmes je še pol leta kot štipendistka nemškega Bundestaga delala kot strokovna sodelavka v nemškem parlamentu, nato pa se je preselila v televizijsko uredništvo oddaj o kulturi, a svoje zveste bralce še vedno razveseli s kakšnim presežkom na naši spletni strani.
Toda pravo prepoznavnost ji je prinesla prav televizija, saj je strokovno oko 43-članske Akademije viktor opazilo njeno nadarjenost in strokovno poznavanje kulturnih tem v najširšem smislu ter jo zato prepoznalo kot eno najobetavnejših medijskih osebnosti. Za strokovnega viktorja v tej kategoriji se bo Balantičeva potegovala z voditeljema Blažem Šefom in Nušo Lesar.
V priloženem videoposnetku si lahko ogledate eno izmed oddaj Platforma, ki jo je pripravila Polona Balantič, spodaj pa si lahko preberete tudi kratek pogovor z našo sodelavko, ki ji ob tej priložnosti za nominacijo tudi iskreno čestitamo!
Zakaj menite, da so za eno izmed nominirank izbrali prav vas?
Na to vprašanje bi odgovorila, da lahko le upam, da so me izbrali zaradi morda nekoliko drugačnega, a strokovno temeljitega, poglobljenega in obenem vsaj malo zabavnega obravnavanja tem, povezanih s kulturo v njenem najširšem pomenu besede. Povezava strokovnosti in zabavnosti se mi nekako zdi tisto, za kar bi si sama želela, da bi označevalo moje delo. In pa verodostojnost, seveda.
Pri reviji Stop so zapisali, da ste njihovo pozornost pritegnili v oddajah Osmi dan in Platforma. Katera oddaja je vam ljubša?
Ne bi mogla reči, da mi je katera izmed njiju ljubša, ker gre za oddaji popolnoma različnega formata. Nekoliko večji izziv je vendar ustvarjanje Platforme. Platformo je že pred mnogo leti kot monotematsko oddajo o vizualni kulturi zasnovala Saša Šavel, ki je tudi urednica oddaje. Kot polurna monotematska oddaja Platforma avtorju omogoča poglobljeno obravnavo ene same teme in zato tudi omogoča bolj avtorski pristop k predstavitvi te teme. Seveda pa sodelovanje pri Osmem dnevu ostaja moje prioritetno delo. Gre vendar za osrednjo, pravzaprav paradno oddajo našega uredništva. Poleg tega je oddaja z lansko prenovo in posodobitvijo dobila novo dinamiko. Odkar nad Osmim dnem spet bedi naša urednica Saša Šavel, pa se je oddaja tudi tematsko razširila in v njej je poleg klasičnih 'kulturniških' tem več prostora odmerjenega tudi aktualnim družbenim in humanističnim temam. In ker je moj pogled na kulturo in družbo v osnovi zgodovinarski in politološki, se mi prav to zadnje zdi še posebej pomembno in meni osebno ponuja več možnosti za delo, kakršno me tudi osebno zadovoljuje.
Kako bi komentirali svoja dva tekmeca, kdo izmed nominiranih si po vašem mnenju viktorja najbolj zasluži?
Ker razen nacionalke ne gledam slovenskih televizij, ne morem prav ničesar reči o svojih tekmecih. No, Blaža Šefa poznam kot igralca iz Mladinskega gledališča in za tisti del njegovega dela ga lahko le pohvalim. Ampak mislim, da ni nominiran za delo v gledališču.
Kaj vam pomeni nominacija za viktorja?
Nominacija je priznanje ne samo za moje delo, ampak za delo celotnega uredništva oddaj o kulturi. Navsezadnje je minilo že kar deset let, odkar je bil nominiran kakšen 'kulturnik' oziroma 'kulturnica'.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje