![Pri Fordu s priklopno-hibridnim transitom zagotavljajo ničelne izpuste za dostavo v mestnih središčih, kamor bodo imela dostop le brezemisijska vozila, in tudi uporabo na daljših poteh, saj je v kombinaciji z bencinskim motorjem omogočen doseg do 500 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost Pri Fordu s priklopno-hibridnim transitom zagotavljajo ničelne izpuste za dostavo v mestnih središčih, kamor bodo imela dostop le brezemisijska vozila, in tudi uporabo na daljših poteh, saj je v kombinaciji z bencinskim motorjem omogočen doseg do 500 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2020/11/08/65711550.jpg)
In to je nekaj, kar velike gospodarske družbe v resnici lahko zagotovijo, ker poznajo svoje dejavnosti in navade.
A po drugi strani prav tisti, ki opravljajo posel, najbolje vedo, da moraš biti v poslu nadvse fleksibilen, če hočeš preživeti. In avtomobil pri tem ne sme biti ovira, ni sprejemljivo, da se v določenem trenutku ne moreš odzvati na poslovno priložnost, ker določen trenutek nimaš na razpolago ustreznega kombija. Zato bodo na voljo električna vozila z rezervo, na primer Fordov transit.
![Baterija je vgrajena v dno vozila, s čimer niso okrnili notranjega prostora, kar je bistvo pri dostavnikih. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost Baterija je vgrajena v dno vozila, s čimer niso okrnili notranjega prostora, kar je bistvo pri dostavnikih. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2020/11/08/65711554.jpg)
Podaljševalnik dosega
"Da bo torej jasno, transit PHEV ni klasičen priključni hibrid, ampak polno električni kombi z bencinskim motorjem, ki deluje ves čas v optimalnih razmerah, ker je njegova naloga zgolj polniti baterije," po prvem preizkusu priklopno-hibridnega gospodarskega vozila pravi urednik oddaje Avtomobilnost Miha Merljak.
![Na prvi pogled boste razliko s klasičnim transitom težko opazili. Ima pa PHEV seveda dodatno odprtino za polnjenje baterije. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost Na prvi pogled boste razliko s klasičnim transitom težko opazili. Ima pa PHEV seveda dodatno odprtino za polnjenje baterije. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2020/11/08/65711563.jpg)
![](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2019/01/14/65557280_thumb.jpg)
Torej, električni motor, ki premore moč 93 kilovatov (126 KM), skrbi, da se vrtita prednji kolesi, v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 13,6 kilovatne ure pa omogoča po ciklu merjenja WLTP do 56 kilometrov brezemisijske vožnje. Da bo doseg večji, mu pomaga generator v obliki dobro znanega 1,0-litrskega litrskemu EcoBoost trivaljnega bencinskega motorja, ki poveča doseg na 500 kilometrov. Akumulator se polni tudi s pomočjo regenerativnega zaviranja. Pri Fordu navajajo, da tako velik dostavnik, z nosilnostjo več kot tono, v povprečju porabi slabe tri litre bencina na 100 kilometrov.
Kaj vse smo še izvedeli od inženirjev, ki so zasnovali vozilo, in kakšno je to vozilo v praksi, pa boste izvedeli v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje