Thorsten Heins, izvršni direktor družbe Blackberry (prej Research in motion (RIM)), je dejal, da se uporabniki zaradi novega Blackberryjevega operacijskega sistema že selijo k njihovi blagovni znamki. Blackberry želi namreč znova pridobiti tiste stranke, ki so se "preselile" na iphone in naprave z Googlovim Androidom.
Novi Blackberryjev model Z10, ki ga sicer že prodajajo v Veliki Britaniji in Kanadi, zdaj pa se bo prodaja začela še v ZDA in Avstraliji, ima zaslon na dotik, nov operacijski sistem, Thorsten pa obljublja tudi več tisoč novih aplikacij. Model velja za ključen test prihodnosti podjetja.
V Kanadi so kupci pohvalili tehnične odlike Blackberryjevega pametnega telefona in negodovali nad pomanjkanjem (le okoli 70 tisoč) aplikacij. Thorsten Heins je že obljubil, da bo na začetku prodaje v ZDA na voljo 100 tisoč dodatnih.
Heins je o Applu dejal, da je s tem, da je na trg pripeljal naprave na dotik, opravil fantastično delo in z uporabniškim vmesnikom postal oblikovalska ikona. Vendar pa "z vsem spoštovanjem - uporabniški vmesnik na Iphonu je star pet let", je Heins dejal za Australian Financial Review.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje