Google z Youtubom ni zaslužil toliko, kot je sprva mislil, da bo, saj si uporabniki vsebine ogledujejo in nalagajo brezplačno. Foto: EPA
Google z Youtubom ni zaslužil toliko, kot je sprva mislil, da bo, saj si uporabniki vsebine ogledujejo in nalagajo brezplačno. Foto: EPA

Spletni brskalnik Google je leta 2006 kupil spletno stran Youtube, na kateri so objavljeni najrazličnejši videoposnetki, za vrtoglavih 1,65 milijarde dolarjev. Že na začetku pa mu draga naložba ni prinesla dobička, saj uporabniki strani objavljajo in si ogledujejo videoposnetke brezplačno.

Poleg tega je imel spletni velikan dodaten strošek z naložbo v t. i. "streaming", kar pomeni, da se videposnetki predvajajo s spleta neposredno, brez predhodnega shranjevanja, in je zato njihov ogled hitrejši. Kljub najsodobnejši tehnologiji in številnim uporabnikom pa na svojo stran niso pritegnili dovolj oglaševalcev. Zato bo njihova pozornost z akcijo "odlični oglasi z lahkoto" (great ads easily) usmerjena prav nanje.

Po besedah Googlovega finančnika Patricka Pichetta z uvajanjem novih formatov, ki so ustreznejši za oglaševalce, Youtube vidno pridobiva ugled ravno med njimi, ki so "naše zelo zaželene stranke," pravi Pichette. Zato ne bodite presenečeni, če si boste pred ogledom videoposnetka najprej ogledali oglasno sporočilo.