Javnomnenjska raziskava je tako pokazala, da kar 2,4 milijona Francozov vsak dan posega po brezplačnem dnevnem časopisu 20 minut (20 minutes), ki je prvič prehitel športni dnevnik L'Equipe, ki ima 2,36 milijona bralcev. Na tretje mesto se je z 2,04 milijona bralci uvrstil še en brezplačni dnevnik, Metro, na četrtem mestu pa se je znašel dnevnik Le Parisien.
Brezplačnik 20 minut je tako presenetljivo prehitel tudi velike in dobro poznane francoske dnevnike, kot so Le Monde, Le Figaro, Liberation, La Tribune in France Soir.
Število bralcev brezplačnih dnevnikov, ki jih delijo na javnih mestih, predvsem na postajah podzemne železnice, se je v Franciji v zadnjem letu povečalo za kar 14,3 odstotka. Tako po brezplačnih novicah posega kar 3,49 milijona Francozov, medtem ko so plačljivi časopisi v zadnjem letu zaznali padec prodaje za kar štiri odstotke, na 7,76 milijona bralcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje