Socialno omrežje v okviru Gmaila so pri Googlu zagnali v torek, takoj nato pa se je sprožil val kritik glede Buzzove politike zasebnosti - seznam kontaktov v okviru Buzza je namreč javen, zato lahko vsakdo vidi, katere e-naslove ima posameznik med kontakti.
Googlovi programerji so nato storitev malce popravili in s tem uporabnikom omogočili, da svoje kontakte lažje skrijejo pred nezaželenimi očmi, a s tem niso popolnoma pomirili jeze uporabnikov Gmaila.
Pred dnevi se je sicer pojavila informacija, po kateri naj bi podpredsednik Googla Bradley Horowitz dejal, da Google že razmišlja o ukinitvi nove storitve, a so jo tiskovni pedstavniki korporacije takoj zanikali. Victoria Katsarou je tako dejala: "Ne samo, da želimo Buzz ohraniti, v prihodnje mu bomo dodajali tudi nove elemente, tako da bo lahko deloval kot samostojna aplikacija ali pa v okviru Gmaila."
Preizkusilo ga je že več 10 milijonov uporabnikov
Pri Googlu so se v četrtek še pohvalili, da je bilo v dveh dneh na Buzzu, ki so ga predstavili kot nekakšno mešanico socialne spletne mreže Facebook in Twitterja, objavljenih več kot devet milijonov objav in komentarjev in da ga je preizkusilo več deset milijonov uporabnikov. Kot poroča tiskovna agencija Reuters, je Gmail tretji najbolj priljubljen ponudnik elektronske pošte - samo v decembru ga je redno uporabljalo 176,5 milijona ljudi.
Buzz sicer uporabnikom Gmaila omogoča izmenjavo kratkih sporočil, videoposnetkov, fotografij in spletnih povezav v realnem času s prijatelji in znanci, ki ji posameznik "spremlja".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje