
Podjetje s sedežem v San Franciscu je sporočilo, da se je število poslovnih uporabnikov v primerjavi s septembrom podvojilo na dva milijona, kar kaže na hitro uveljavljanje orodij umetne inteligence v poslovnem sektorju, je v intervjuju za CNBC povedal glavni operativni direktor OpenAI-ja Brad Lightcap.
Najnovejše številke prihajajo v času, ko se OpenAI spopada z novim kitajskim konkurentom DeepSeek. Njegovi razvijalci so dokazali, da lahko podobno močno generativno orodje razvijejo veliko hitreje, predvsem pa znatno ceneje, če gre verjeti trditvam podjetja, ki so jih številni označili za neresnične.
Cenejša kitajska umetna inteligenca je prodrla prav v času, ko Sam Altman, glavni izvršni direktor OpenAI-ja, mrzlično išče investitorje, ki bi za razvoj umetne inteligence namenili neverjetnih sedem bilijonov ameriških dolarjev.
Deepseek je čez noč postal eden izmed najbolj disruptivnih akterjev na trgu umetne inteligence, predvsem za ameriško podjetje, ki je pred kratkim zavrnilo skoraj 100 milijard dolarjev visoko prevzemno ponudbo milijarderja in soustanovitelja podjetja OpenAI Elona Muska. Prodor DeepSeeka je povzročil celo največji dnevni padec delnic podjetja v zgodovini ZDA, po tem ko je tehnološko podjetje Nvidia doživelo kar 600-milijardni tržni zdrs.
OpenAI se je znašel pred resno težavo, kmalu za tem pa je Altman kitajsko podjetje obtožil kraje informacij. Kitajci naj bi "destilirali" informacije, ki jih je nabral ChatGPT, in tako pri razvoju svojega orodja prihranili veliko časa in denarja. Številni kritiki so obtožbe označili za dvolične glede na to, da je podjetje OpenAI brez zadržkov prečesalo in si prisvojilo neizmerljivo količino informacij na spletu.
Spotify širi seznam vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco
Generativna orodja umetne inteligence so se v zadnjih letih prepletla z neštetimi drugimi aplikacijami, ki jih uporabniki dnevno uporabljajo na svojih pametnih telefonih.
Švedski ponudnik storitve za pretočno predvajanje glasbe Spotify bo svojo ponudbo obogatil z večjim številom zvočnih knjig, ki jih berejo digitalni glasovi, ustvarjeni s pomočjo umetne inteligence podjetja ElevenLabs, poroča STA.
Spotify je začel predvajati zvočne knjige z glasovi umetne inteligence namesto poklicnih igralcev oziroma bralcev že leta 2023, saj je umetna inteligenca cenejša od ljudi, s tem pa so tudi stroški izdelave zvočnih knjig nižji.
Tisti, ki imajo pravice za določeno digitalno knjigo, jo bodo lahko prek ElevenLabsa predelali v zvočno izdajo. ElevenLabs je eno od najbolj znanih podjetij, ki zagotavljajo z umetno inteligenco ustvarjen človeški govor. Z njegovo pomočjo pa bodo lahko avtorji knjig sami izdali zvočne izvode v 29 jezikih. Za to pa bo treba Spotifyju plačati najmanj 99 dolarjev na mesec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje