Na srečanju ameriških in evropskih avtomobilskih in energetskih podjetij so sodelujoči poudarili, da je tehnologija na vodik mogoča, a so pred njo še velike ovire, da bi lahko postala komercialno donosna. Vozila na vodik so na ogled postavili BMW, Toyota, Honda, GM, DaimlerChyrsler in Volkswagen. Vsi se soočajo s stroški, ki na avtomobil znesejo do milijona dolarjev.
Težava so tudi rezervoarji za vodik, saj normalna velikost rezervoarja zadošča le za med 200 do 240 kilometrov. Rezervoar napolnejo s tekočim vodikom pri zelo nizkih temperaturah, saj se ob višji temperaturi spremeni v plin. Težava je v tem, da vodik izhlapeva tudi, če avtomobil ni v uporabi in je tako lahko v tednu dni rezervoar popolnoma prazen. Pri BMW-ju zato že preizkušajo rezervoar, ki bi vodik obdržal v tekočem in hladnem stanju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje