Zaradi tehničnih težav je 13 avtomobilov do etape v sredo med Gradcem in Mariborom nekje na sredini dirke že odstopilo. Vodja dirke, Jüri Tamm, pravi, da zato, ker niso zmogli predvidenih razdalj in niso pravočasno prišli do polnilnih postaj.
Dodaja, da je namen maratona kljub temu dosežen: "Radi bi poudarili okoljska vprašanja, predvsem varčevanje energije. Zelo pomembno je tudi sodelovanje med regijami, mesti in državami, kajti brez tega ne moremo zgraditi infrastrukture za električne avtomobile."
Kontrastna tekmovalca
Med 10-dnevno dirko bosta preostala tekmovalca, če jima bo dana sreča, postala v 29 mestih in 10 državah. Tekmovalni vozili predvsem zaradi razlik vzbujata pozornost: eno je predelano rusko iz leta 1958, drugo novo ameriško športno. Slednjega vozi edina ženska na tekmovanju.
Bolj kot s hitrostjo ima težave s polnjenjem, saj Kertu Jukkum pravi: "Potrebuješ vso noč, da napolniš avto, da lahko prevoziš 600 km, še posebej če je hladno. Na Poljskem je bilo precej mrzlo, potrebovala sem več časa, se ustavljala, nisem mogla voziti v enem kosu."
Preoblikovani 54-letnik
Oldtimerja Gaz Pobeda, ki za ameriškim tekmecem skupno zaostaja dve minuti, poganja elektrika šest let, letos pa so ga še posebej obdelali, da je vzdržljivejši. "Zdaj lahko z njim prevozim 200 kilometrov, na dve uri ga je treba polniti, doseže pa 130 km/h," pravi njegov voznik Meelis Merilo.
So si pa lahko sprehajalci na mariborskem Trgu Leona Štuklja ogledali električna vozila Mariborčanov, se pozanimali o izkušnjah z njimi in o smotrnosti nakupa.
Ana-Marija Bosak, Regionalni center RTV Maribor
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje