Musk upa, da bo s tem revolucionarnim projektom - omrežjem podzemnih predorov - rešil prometne zagate Los Angelesa.
Predor dolg 1,8 km
Testni predor, ki ga je zgradilo Muskovo podjetje Boring Company, vodi od parkirišča pri sedežu podjetja SpaceX v Hawthornu v jugozahodnem delu Los Angelesa do bližnje poslovne cone. Izgradnja 1,8 kilometra dolgega predora s premerom 3,65 metra je stala 10 milijonov dolarjev.
Po Muskovih načrtih naj bi po podzemni mreži vozili električni avtomobili, ki bi jih z dvigali spustili v predore in jih tam postavili na tračnice, po katerih bi lahko vozili s hitrostjo do 240 kilometrov na uro.
Musk prvi testiral predor
"S takšno hitrostjo boste imeli občutek, kot da se teleportirate po mestu," je pred odprtjem testnega predora na Twitterju zapisal Musk, ki je predstavitev začel z vožnjo skozi testni predor. Njegova Tesla je dosegla hitrost približno 78 km/h, vožnja je trajala dve minuti. Ko je izstopil iz avtomobila, je požel aplavz manjše skupine navdušencev.
Gre za podzemno avtocestno omrežje
"Največji preboj je zelo enostaven. Gre za to, da normalen avtomobil spremenimo v pasivno stabilno vozilo s pomočjo tračnih koles, s katerim bi zagotovili, da bi vozilo z visoko hitrostjo potovalo skozi ozek predor. V bistvu gre za podzemno avtocestno omrežje," je po poročanju BBC-ja dejal Musk.
Idejo za t. i. Loop je dobil pred dvema letoma, ko je na poti od svoje vile v Bel Airu do sedeža SpaceX obtičal v prometnem zamašku in bentil, da se mu bo zaradi zastojev zmešalo. Za to pot običajno porabi več kot uro in pol.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje