Napaka nastane, ko želi uporabnik poslati sporočilo. Foto: EPA
Napaka nastane, ko želi uporabnik poslati sporočilo. Foto: EPA

V podjetje Email.si, d. o. o., smo v MMC-ju poklicali kot njihovi uporabniki in se pritožili, da že 10 dni njihova storitev ne deluje. Gospod na drugi strani telefona nam je pojasnil, da zadeva morda ne deluje celo kakšen dan več, vendar pa tehnično napako odpravljajo in verjetno bo storitev začela delovati prihodnji teden.

Odgovora na vprašanje, zakaj o tem uporabniki nismo bili obveščeni, nismo dobili, ker nismo govorili s pristojno osebo. Rečeno pa nam je bilo, da se lahko na odgovorne obrnemo v popoldanskih urah.

So pri Email.si slabo pripravljeni?
Težave uporabnikov se pojavijo, ko ti želijo poslati sporočilo. Hkrati naj bi bilo moteno tudi sprejemanje sporočil. Težavo smo predstavili tudi dobro podkovanemu spletnemu programerju, ki nam je razložil, da lahko odpravljanje take napake traja nekaj ur, lahko pa tudi več dni. To je odvisno predvsem od tega, kako dobro ima podjetje zavarovano podatke.

Pri tem velja opozoriti, da ima po raziskavi MOSS-a (jesen 2008) spletna stran email.si 171.651 uporabnikov in je s tem 16. najbolj obiskana slovenska spletna stran.

Sicer pa se je v pogojih uporabe podjetje Email.si, d. o. o., zavarovalo z naslednjo klavzulo: "Podjetje Email.si, d. o. o., se eksplicitno odreka kakršni koli odgovornosti za tehnično ustreznost, ustrezanje opisu ali primernost za uporabo blaga, vsebine ali storitev, dostopne prek sistema email.si. Podjetje Email.si, d. o. o., ne jamči, da je vsebina dostopna prek njenih storitev popolna ali brez napak in ne bo vsebovala virusov ali drugih škodljivih programov."

C. R.