Ta bo še naprej brezplačen. Družba Google, ki je lansko leto vstopila na trg ponudnikov e-pošte, je sporočila, da namerava še naprej povečevati zmogljivost predala, predvsem zaradi vse večjih potreb uporabnikov. Produktni vodja G-maila Georges Harik je dejal, da je bilo do zdaj le majhen odstotek uporabnikov, ki bi potrebovali več kot gigabajt prostora.
Dejal je še, da ljudje na svojem e-poštnem naslovu shranjujejo vse: od službenih, glasbenih in videodatotek do slikovnih datotek, tako da se kaj hitro zgodi, da zapolnijo predal.
G-mail naj bi po besedah predstavnika Googla še vedno testirali, zato je zaenkrat na voljo le v angleškem jeziku, za razliko od njihovega glavnega konkurenta Yahooja, ki je uporabnikom na voljo v 15 jezikih. Yahoo je nedavno razširil poštni nabiralnik na 1 Gb, kar je tudi možen vzrok, da je Google pohitel v boju za prevlado na svetovnem trgu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje