Združeni podjetji bosta Microsoftu zadali hud udarec, saj si je tudi ta prizadeval za nakup deleža v AOL-u. Pogajanja Time Warnerja, strateškega partnerja AOL-a, so z obema stranema potekala več mesecev, že v petek pa je Microsoft izpadel iz igre.
Ugibanja, ali bo zaradi združitve Googlov spletni iskalnik postal posejan z bannerji, so v družbi zanikali. AOL upa, da bo sedaj s pomočjo Googlovega iskalnika pritegnil več obiskovalcev. Pogodba vsebuje tudi provizijo Googlu, da naredi AOL-ovo vsebino bolj vidno v svojem iskalniku, čeprav v Googlu poudarjajo, da poslovna združitev ne pomeni vplivanja na rezultate iskanja v spletnem iskanju. Ali bo to res, bomo videli prav kmalu.
Microsoft ne počiva
Microsoft pa ni obupal in s še enim spletnim velikanom, z Yahoojem, načrtuje združitev ponudbe spletnega dopisovanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje