V skladu z v sredo napovedanim programom se bodo nekomu, ki pogosto obiskuje spletne strani o avtomobilih, prikazovali oglasi, povezani z avtomobili, tudi na straneh, ki v bistvu nimajo nič skupnega z avtomobili, poroča ameriška tiskovna agencija AP.
Začetek ciljnega oglaševanja v nekaj tednih
Tovrstno oglaševanje omogoča tehnologija, do katere se je Google lani dokopal s 3,2 milijarde dolarjev vrednim prevzemom spletnega oglaševalskega podjetja Doubleclick.
Določeni krogi so omenjenemu poslu nasprotovali zaradi varovanja zasebnosti, vendar pa je Googlu z nekaj truda kljub temu uspelo pridobiti zeleno luč od pristojnih regulatorjev.
Ciljno oglaševanje naj bi se začelo v nekaj tednih, sprva na Googlovem videoportalu Youtube in na tisočih drugih spletnih straneh, ki so vključene v Googlovo oglaševalsko mrežo.
To sta začela Yahoo in Microsoft
Google s tem sledi svojim največjim tekmecem, kot sta Yahoo in Microsoft, ki že prilagajajo oglase na podlagi preteklih dejavnosti spletnega uporabnika. Google je namreč do zdaj svoje oglase prilagajal le glede na iskalne zahtevke in splošno vsebino obiskane spletne strani.
Vendar pa Google pri varuhih zasebnosti s svojo usmeritvijo v ciljno oglaševanje na podlagi analize uporabnikovega obiskovanja spletnih strani povzroča več zaskrbljenosti kot drugi spletni velikani. To pa zato, ker mu je vodilni položaj na področju spletnega iskanja omogočil gradnjo velike podatkovne baze morebitno občutljivih informacij o tem, kaj ljudje iščejo na spletu.
Da bi utišal kritike in ugodil regulatorjem, je Google prilagodil svoj sistem tako, da lahko posameznik določi svoja področja zanimanja in se izogne določenim oblikam oglaševanja na spletni strani https://www.google.com/ads/preferences.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje