Z novo tehnologijo Microsoft Tag se lahko po navedbah Microsofta na določeni površini shrani precej več podatkov kot pri klasičnih črtnih kodah. Ker so lahko te kode precej manjše kot običajne, se jih lahko uporabi na materialih različnih velikosti, od največjih plakatov, ki stojijo ob cesti, do najmanjših spletnih ali tiskanih oglasov.
"Gre za povsem novo tehnologijo, ki ji interno pravimo tudi črtna koda na steroidih," je povedal generalni direktor Microsofta Slovenija Matej Potokar in dodal, da ta črtna koda uporablja različne barve in geometrične oblike ter tako razširja uporabnost črtnih kod.
Geometrijske oblike fotografirate
Tehnologija Microsoft Tag deluje tako, da se na primer na oglas na obcestnem plakatu natisne tudi posebno kodo, ki lahko vsebuje različne barve in geometrične oblike. Mimoidoči uporabnik, ki ga zanima vsebina oglasa, nato preprosto s svojim prenosnim telefonom fotografira to kodo. Ko je koda čez nekaj trenutkov dekodirana, se na prenosnem telefonu izvrši z njo povezano dejanje, na primer odpiranje določene spletne strani.
"Tehnologija Microsoft Tag ni zamenjava uveljavljene črtne kode, ampak predvsem njena dopolnitev oziroma nadgradnja," je še dejal Potokar. V ZDA je ta tehnologija že v uporabi, med njenimi uporabniki so na primer Ford, General Mills, Best Buy, v Sloveniji pa jo prvo uvaja podjetje Europlakat. V sodelovanju z Microsoftom so jo že uporabili v obcestnih oglasih za novi Microsoftov operacijski sistem Windows 7.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje