Foto:
Foto:

Analitiki opozarjajo, da je po kar nekaj letih, ko so smernice pri mobilni telefoniji vodile edino v smer vse manjših mobilnikov z barvnimi zasloni in vgrajenimi kamerami, ta pot že dodobra prehojena in da morajo proizvajalci poiskati nove tržne niše.

En odgovor na ta izziv je večja usmerjenost v dizajn in videz mobilnika kot modnega dodatka. Druga pot pa se usmerja v doseganje odličnega sloga in prepoznavnosti.

Mnogi, med njimi prednjačijo azijski proizvajalci, pa prisegajo na tehnološke izboljšave. Nokia, Sony Ericsson in Motorola potencialne kupce vabijo s telefoni, ki omogočajo predvajanje glasbe, vse več pozornosti pa namenjajo tudi dizajnu.

Wood: Sama tehnologija ni več dovolj
Analitik trga mobilnih telefonov Ben Wood iz podjetja Gartner Research poudarja, da sama tehnologija danes ni več dovolj. Proizvodnja porabniške elektronike je zahtevna tudi zato, ker je ta industrija zgrajena na določenih standardih, od katerih se ne sme odstopati, kar pomeni, da je vso razlikovanje v glavnem kozmetične narave, še dodaja Wood.