Oglaševanje, ki igra na prave strune, je ponavadi veliko bolj učinkovito. Foto: EPA
Oglaševanje, ki igra na prave strune, je ponavadi veliko bolj učinkovito. Foto: EPA

To pomeni, da bi bili oglasi prirejeni glede na naše zanimanje, to pa bi bilo definirano glede na iskanje s spletnim iskalnikom Yahoo. Do sedaj sta tako Yahoo kot njegov največji tekmec Google za ciljno oglaševanje uporabljala besede, ki jih je uporabnik vtipkal v iskalnik. Yahoo sedaj napoveduje, da bo uporabljal druge metode.

Oglaševalci bi tako za oglase plačevali več denarja, saj naj bi ti bolj dosegli svoj namen. Na Yahooju zagotavljajo, da bo nova metoda prav tako anonimna.

Kako spletni iskalnik izsledi navade?
Iskalnik izsledi navade spletnega uporabnika in potencialnega potrošnika tako, da zasleduje njegovo iskanje, premikanje po spletnih straneh in oglase, na katere klikne. Glede na vse to, mu ponudi oglase, ki so tako prirejeni uporabnikovim zaznanim interesom. Tu pa se seveda pojavi vprašanje o etičnosti tovrstnega oglaševanja.