Iz podjetja so uradno sporočili, da ta vozila ne bodo pripomogla k zmanjšanju emisij CO2-ja na Kitajskem, kjer pridobivajo električno energijo večinoma v termoelektrarnah s sežiganjem premoga. Ravno zaradi tega Kitajska ni pravi naslov za avtomobile na elektropogon, dodajajo v Toyoti.
V Franciji na primer takšnih težav ne bodo imeli, saj veliko večino elektrike pridobijo s pomočjo jedrskih elektrarn, kar pomeni, da bi nadomestna vozila na elektropogon bistveno zmanjšala emisije CO2-ja v tej državi.
Toyota je predstavila t. i. hibridno vozilo "plug in", pri katerem se električni del motorja napaja iz zunanjega elektroomrežja. Do masovne uporabe teh vozil pa bo treba rešiti še nekaj vprašanj.
R. B.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje