Proizvajalec programske opreme Microsoft in spletna družba Yahoo sta zapečatili podrobnosti sodelovanja, ki bo dolgo deset let.
Dogovor pravi, da bo Yahoo na svojih straneh uporabljal Microsoftov iskalnik Bing, ki ga bo tako lahko spoznalo veliko več ljudi kot do zdaj, Yahoo pa bo dobil večino dohodka od oglaševanja na iskalniku. Natančneje, v prvih petih letih bo Yahoo lahko zadržal 88 odstotkov prihodka od prodaje oglasov na iskalniku, poleg tega pa bo imel tudi pravico do prodaje oglaševalskega prostora na nekaterih Microsoftovih spletnih straneh.
- Januar 2008: Microsoft ponudi 44,6 milijarde za nakup Yahooja, ponudbo še zviša na 47,5 milijarde
- Maj 2008: Microsoft zapusti pogajanja
- Junij 2008: Yahoo doseže dogovor o oglaševanju z Googlom
- November 2008: Google zaradi nasprotovanja ameriških protimonopolnih regulatorjev opusti dogovor z Yahoojem
- November 2008: Yahoojev ustanovitelj in direktor Jerry Yang odstopi
- April 2009: Yahoo zaradi izgube napove, da bo odpustil 5 odstotkov zaposlenih
- Maj 2009: Microsoft predstavi prenovljeni iskalnik Bing
- Julij 2009: Microsoft in Yahoo se vendarle dogovorita
Smeji se obema vpletenima
Yahoo, ki je lani zavrnil 47,5 milijarde ameriških dolarjev vreden prevzem od Microsofta, ocenjuje, da bo s tem dogovorom za 500 milijonov dolarjev zvišal svoj letni dobiček, hkrati pa prihranil okoli 275 milijonov kapitalskih izdatkov, saj mu ne bo treba vlagati v razvoj lastne tehnologije iskanja.
Google še vedno korak spredaj
Partnerstvo Yahooja in Microsofta ima za cilj oslabitev trenutno vodilnega podjetja na trgu, Googla, ki obvladuje okoli 65 odstotkov ameriškega trga spletnega iskanja. Daleč za njim je z 19,6-odstotnim tržnim deležem Yahoo, Microsoft pa je z 8,4-odstotnim deležem na tretjem mestu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje