Z njim želi okrepiti svoj položaj na trgu, na katerem prevladuje spletni gigant Google.
Iskalno orodje Kumo.com, ki ga za zdaj zasebno testirajo Microsoftovi zaposleni, naj bi temeljilo na semantični tehnologiji, ki omogoča prepoznavanje stavkov in razmerij med besedami.
Poskusi Microsofta
Aktualna iskalna orodja, vključno s programsko opremo, ki jo uporablja Google, se medtem zanašajo na primerjanje vtipkanega pojma v iskalnem polju s pojmi in podatki, najdenimi na spletu.
V Microsoftu se morajo še odločiti, ali bo delovno ime Kumo zamenjalo tudi ime obstoječega Microsoftovega iskalnika Live Search, potem ko bo Kumo doživel javno predstavitev.
Microsoft je že lani poskušal za 47,5 milijarde dolarjev kupiti spletno podjetje Yahoo in združiti spletne vire v boju z vodilnim Googlom, ki pokriva več kot 60 odstotkov ameriškega trga spletnega iskanja. Yahoo ima 21-odstoten delež, Microsoft pa 8,5-odstoten.
C. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje