Zune (zaenkrat) še ni tako uspešen kot iPod. Foto: EPA
Zune (zaenkrat) še ni tako uspešen kot iPod. Foto: EPA

Predvajalniki z 4 GB, 8 GB in 80GB prostora za glasbene datoteke so opremljeni z wi-fi (wireles fidelity), tako da bodo uporabniki avtomatično lahko shranjevali glasbo, fotografije in video na svoje računalnike.

Lani je Microsoft prodal 1,2 milijona zunes v primerjavi s 100 milijoni prodanih iPodov od leta 2001. Novi Microsoftovi predvajalniki bodo na police trgovin v ZDA prišli sredi novembra, začetek njihove prodaje v Evropi pa še ni znan.

Strokovnjaki niso prepričani, da bodo novi zunes kmalu ulovili Applove iPode, saj naj bi bili tem preveč podobni. Po podatkih skupine NDP Apple nadzoruje 80 odstotkov trga digitalnih glasbenih predvajalnikov, SanDisk na drugem mestu 5,8 odstotka, Microsoft pa je šele na tretjem mestu z 4,4 odstotka.