Lani je bila po svetu prodana kar milijarda mobilnih telefonov, vendar pa velika večina ljudi te naprave še vedno uporablja predvsem za telefonske klice in pošiljanje kratkih tekstovnih sporočil. Mobilno televizijo, servise, ki se prilagajajo trenutni poziciji uporabnika, in širjenje vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki, bo med ljudi mogoče zanesti le z zmogljivejšimi napravami, dostopnimi cenami in s širokopasovnimi omrežji.
Na sejmu so predstavljene številne novosti in nove tehnologije. Dostopnejše cene prenosa podatkov in še zmogljivejši zasloni novih aparatov ob razširjenem pomnilniku naj bi kupce prepričali, da iz zvoka preidejo na podatke.
Navdušenci nad najnovejšo tehnologijo, ki bo prej ali slej postala vsakdanjik, so se lahko v Španiji spoznali z novo tehnologijo prenosa podatkov HSDPA (High-Speed Downlink Packet Access), ki naj bi med ljudi prišla še letos, poroča BBC.
Zapletena imena ne privabljajo uporabnikov
Vodilni v svetu telefonije sicer priznavajo, da vse visoko zveneče novosti navadnim uporabnikom pomenijo bore malo, bolj pa jih zanimajo "kul" sposobnosti njihovih mobilnih napravic. Med 50 najbolj priljubljenih servisov na svetu sodijo možnosti, kot so nakup kart za vlak ali ogled trenutnega stanja na avtocestah.
V čakanju na pravi mobilni "google"
Po vzoru interneta pa se tudi med mobilnimi omrežji ustanavlja skupnost, poimenovana YoSpace, ki omogoča izmenjavo zvočnih in slikovnih datotek. Uporabnike k nalaganju vsebin ponekod spodbujajo tako, da jim plačajo vedno, ko njihov video nekdo naloži na svoj telefon. Kljub temu pa je do servisov, kot jih na internetu ponujata Google ali YouTube, še kar nekaj časa.
C. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje