Murdoch naj bi se za zaračunavanje branja spletnih vsebin odločil zaradi potrebe po dodatnih prihodkih, ki jih ogrožajo visoke izgube. V prvih šestih mesecih letošnjega leta, ki ga je Murdoch označil kot najtežjega v zadnjih desetletjih, je podjetje imelo 3,4 milijarde dolarjev izgube.
News Corp ima med drugim v lasti Times in Sun v Veliki Britaniji ter New York Post in Wall Street Journal v ZDA. Kot je napovedal mogotec, bi podjetje "lahko znatno povečalo prihodek s prodajo digitalne različice časopisa". "Digitalna revolucija je odprla številne nove in poceni načine distribucije. Toda to ne pomeni, da je vsebina zastonj. V skladu s tem nameravamo zaračunavati vse naše novičarske spletne strani. Verjamem, da nam bodo, če bomo pri tem uspešni, sledili tudi drugi."
"Kakovostno novinarstvo ni poceni in industrija, ki ponuja svojo vsebino zastonj, dejansko spodkopava svojo sposobnost proizvajanja dobrega novinarstva," je odločen eden najvplivnejših mož v novinarski srenji. Pri vprašanju, ali se ne boji pobega bralcev na druge portale, ki bodo še naprej ponujali novice zastonj, je jasen: podjetje bo enostavno delalo boljše vsebine in se bo po njih razlikovalo od drugih portalov.
O posledicah recesije na medijski prostor - tu je mišljeno predvsem oglaševanje - je Murdoch izrazil mnenje, da je najhuje že mimo, a kot pravi, "ni jasnih znakov za hitro gospodarsko okrevanje."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje