MySpace.com je lani za 580 milijonov dolarjev kupilo podjetje Ruperta Murdocha News Corporation. Foto: myspace.com
MySpace.com je lani za 580 milijonov dolarjev kupilo podjetje Ruperta Murdocha News Corporation. Foto: myspace.com

Spremembe, ki še niso znane, predstavili pa jih bodo prihodnji teden, naj bi bile tudi posledica tožbe 14-letne Američanke, ki MySpace toži, ker jo je spolno napadel 19-letnik, ki ga je spoznala na tej spletni strani.

MySpace je povzročil pravo revolucijo, saj je mladim ponudil pravo bazo potencialnih novih prijateljev s celega sveta, s katerimi lahko po moli volji klepetajo. Vsak uporabnik objavi svojo fotografijo in nastavi osebni profil, ki je tako viden večini izmed 87 milijonov uporabnikov.

Spletno stran so že večkrat kritizirali, saj naj ne bi storila dovolj za zaščito mladoletnikov. Stran sicer preprečuje registracijo mlajšim od 14 let, 14 in 15-letniki pa lahko za uporabnike, ki niso v njihovem krogu prijateljev, objavljajo le delne opise. Starosti uporabnikov pa trenutno ne preverjajo, niti ni jasno, kako bi jim to lahko uspelo, so še zapisali na spletni strani BBC-ja.