Myspaceu sledita Facebook, ki ga pozna 37, uporablja pa devet odstotkov uporabnikov, in Hi5 s prav tako devetimi odstotki uporabnikov, je pokazala raziskava družbe Valicom.
Profile ima več kot četrtina uporabnikov medmrežja
Raziskava ugotavlja, da je 26 odstotkov slovenskih uporabnikov medmrežja včlanjenih vsaj v eno spletno socialno omrežje, ki ga najpogosteje uporabljajo za pošiljanje sporočil, dopisovanje, ohranjanje prijateljstev in urejanje svojega profila.
Študentje se najpogosteje vpisujejo v Facebook, čeprav odstotek v primerjavi z Myspaceom in Hi5 ne odstopa veliko. Tudi sicer je struktura uporabnikov na teh treh omrežjih precej podobna. Nekoliko drugače je pri omrežju Linkedin, kjer je največ prijavljenih zaposlenih in samozaposlenih uporabnikov.
V Valicomovi raziskavi je sodelovalo 1.059 uporabnikov medmrežja, osredotočili pa so se tudi na opaženost slovenskih oglasov v okviru spletnih socialnih omrežij. Ugotovitve kažejo, da je slovenske oglase opazilo 27 odstotkov uporabnikov spletnih omerežij, največ tistih, ki so del Myspaceovega socialnega omrežja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje