Foto:
Foto:

Nizozemsko podjetje Tulip je namreč znamko za 24 milijonov evrov prodalo v ZDA, kjer naj bi jo tržili na področju zabave.

Pri podjetju Yeahronimo namreč načrtujejo razvoj svetovnega koncepta zabave, ki ga želijo tržiti pod znamko Commodore.

Podjetje so ustanovili lani, v njegovem poslovnem načrtu pa lahko najdemo vsebine, kot so oblikovanje digitalnih medijskih storitev, ki uporabnikom omogočajo iskanje, nakup in uporabo na primer glasbe, igric in videov.

Legendarni Commodore 64
Commodore sicer poznamo predvsem po zgodnjih računalnikih, na primer po Commodoru 64, ki so ga začeli prodajati leta 1982 in ki so zakrivili vse večjo priljubljenost računalniških iger.

Od leta 1984 naprej je Commodore začel izgubljati tržišče predvsem proti znamkam, kot sta Sega in Nintendo. Pod nizozemskim podjetjem Tulip so začeli pod to znamko prodajati opremo za računalnike, kot so na primer USB-ključi, in digitalne predvajalnike glasbe.