V primerjavi z oktobrskim merjenjem se je MMC-jevemu portalu še povečal doseg. Foto: MMC RTV SLO
V primerjavi z oktobrskim merjenjem se je MMC-jevemu portalu še povečal doseg. Foto: MMC RTV SLO
Doseg vseh 96 merjenih strani znaša 1,89 milijona obiskovalcev, od tega jih je 29 odstotkov lociranih zunaj Slovenije. Foto: EPA

V primerjavi z oktobrskim merjenjem se je MMC-jevemu portalu še povečal doseg (koliko različnih ljudi je v obdobju meritve obiskalo spletno stran). MMC-jev portal je tako aprila obiskalo 460.999 različnih obiskovalcev. Najbolj obiskane spletne strani ostajajo www.najdi.si, www.24ur.com in www.siol.net.

Visoko uvrstitev je MMC-jev portal dosegel med 96 spletnimi stranmi, ki so sodelovale v raziskavi Slovenske oglaševalske zbornice.

MMC obiskalo 39,4 odstotka rednih uporabnikov
MMC-jevo spletno stran je obiskalo 39,4 odstotka rednih uporabnikov interneta in 24,7 slovenske populacije med 10. in 75. letom. Večina uporabnikov prihaja iz Slovenije, 12,3 odstotka uporabnikov pa ima tuje IP-številke.

Doseg vseh 96 merjenih strani znaša 1,89 milijona obiskovalcev, od tega jih je 29 odstotkov lociranih zunaj Slovenije. Obiskovalci so v štirih aprilskih tednih, ko je trajala meritev, opravili 474 milijonov prikazov.

Med prvih deset so se uvrstile še bolha.com, avto.net, Telefonski imenik Slovenije, Delo, zurnal24.si in GenSpot.com.

Kdo so redni uporabniki interneta
Med rednimi uporabniki interneta je dobra polovica moških, povprečna starost rednega uporabnika pa znaša 34 let. 56 odstotkov rednih uporabnikov je v starostni skupini od 10 do 39 let, tri četrtine pa v starostni skupini od 10 do 44 let.

Raziskavo Moss je od 31. marca do 27. aprila s pomočjo avtomatskega merjenja, telefonske ankete in spletne ankete za Slovensko oglaševalsko zbornico opravila družba Aragon.