Za vzpostavitev proge, ki bo povezala letališče z mestnim središčem, bo bavarska deželna vlada skupaj s podjetji Deutsche Bahn, Transrapid, Siemens in ThyssenKrupp namenila 1,85 milijarde evrov. Kdaj se bodo po njej peljali prvi potniki, še ni znano.
Proga za magnetni vlak temelji na električno ojačanih magnetih, ki kompoziciji pri vožnji dovoljujejo lebdenje tik nad progo. Ker ob tem ne nastaja trenje, vlak dosega bistveno višje hitrosti kot drugi vlaki - tudi do 450 km/h.
Nemci se sicer še vedno spominjajo tragične nesreče lanskega septembra, ko je med testiranjem magnetni vlak trčil v parkirano vozilo za vzdrževanje, pri tem pa je umrlo 23 ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje