Skoraj tri četrtine uporabnikov spleta si izbrano vsebino prebere do konca. Foto: Reuters
Skoraj tri četrtine uporabnikov spleta si izbrano vsebino prebere do konca. Foto: Reuters

Raziskava EyeTrack07 floridskega inštituta za novinarstvo Poynter je pokazala, da bralci na spletu preberejo 77 odstotkov vsebin, ki si jih izberejo, pri bralcih časopisov pa je takih 62 odstotkov. Bralci tabloidov so še manj pozorni, saj pri njih ta delež znaša 57 odstotkov.

Gre za do zdaj prvo raziskavo, ki je primerjala branje novic prek spleta in v časopisih. Raziskava, v kateri je sodelovalo skoraj 600 ljudi iz ZDA, je tako ovrgla dosedanje prepričanje, da na spletu bralci ne berejo kaj dosti, ampak le veliko klikajo. Sodelujoči v raziskavi so nosili očala, ki so imela nad desnim očesom nameščeni dve majhni kameri, ki sta snemali, kar so prebirali.

Raziskovalci so še odkrili, da ljudje veliko raje prebirajo vsebine, ki so napisane v obliki vprašanj in odgovorov, pri fotografijah pa so bolj priljubljene dokumentarne kot tiste, ki so narejene v studiu ali pa tam, kjer ljudje pozirajo.