RIM (Research in Motion) je v zadnjem četrtletju v primerjavi s preteklim svoj delež na ameriškem trgu pametnih mobilnikov povečal na 53,6 odstotka, njegov glavni adut pa je prenosna naprava blackberry.
Pametni mobilniki so nekakšen križanec med prenosnimi telefoni in dlančniki in poleg telefonskih opravil omogočajo tudi shranjevanje podatkov, delo z elektronsko pošto, nalaganje programov ipd.
Odločilen dejavnik možnost izbire omrežja
Izvedenci iz mednarodne analitske družbe IDC menijo, da je RIM-u delež uspelo povečati, ker so na trg poslali dva nova prenosna telefona - curve in pearl - ki delujeta v omrežji ameriških mobilnih operaterjev Sprint Nextel in Verzion Wireless. Njuni omrežni tehnologiji sicer temeljita na tehnologiji CDMA. Oba modela delujeta tudi v omrežjih AT&T Wireless in T-Mobile, ki temeljita na GSM-tehnologiji, in sicer že od leta 2006 (pearl) in 2007 (curve).
Applu in Palmu delež padel
Apple, ki izdeluje priljubljene iPhone, je imel v prvem četrtletju letošnjega leta 19,2-odstotni tržni delež, v drugem pa le 7,4-odstonega. Analitiki padec pripisujejo tem, da so porabniki čakali na julijski začetek prodaje modela iPhone 3G. Palmu, ki je v prvem četrtletju uvedel napravo centro, pa je delež s 13,4 padel na 10,8 odstotka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje