Študija univerze v Melbournu je pokazala, da so zaposleni, ki uporabljajo priljubljene spletne strani, kot so Facebook, Twitter ali YouTube, za devet odstotkov produktivnejši kot tisti, ki se posvečajo samo delu.
Po besedah avtorja študije profesorja Brenta Cokerja z oddelka za menedžment in trženje brskanje po spletu za zabavo na delovnem mestu pomaga zaposlenim pri boljši koncentraciji. "Ljudje se morajo odklopiti za trenutek, da bi se nato bolje koncetrirali," pravi profesor.
Z mirnimi mislimi naprej na delo
Kratki in zadržani premori, kot je hitro brskanje po spletu, po trditvah Cokerja omogočajo umiritev misli, kar vodi do višje koncentracije in posledično do povečane produktivnosti. Da je res tako, je raziskava pokazala pri 70 odstotkih od 300 sodelujočih.
"Podjetja zapravijo na milijone za programsko opremo, s katero zaposlenim onemogočijo dostop do spletnih strani z videoposnetki, do spletnih skupnosti ali spletnih trgovin, v prepričanju, da jih zaradi izgubljene produktivnosti to stane milijone. A ni vedno tako," meni Coker.
Ob tem avstralski profesor opozarja, da se je študija osredotočila na ljudi, ki ne pretiravajo z uporabo spleta in ob njem preživijo manj kot 20 odstotkov delovnega časa. Tisti, ki so nagnjeni k odvisnosti od spleta, bodo imeli namreč še nižjo produktivnost.
G. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje