Gre za predvajalnik, pri razvoju katerega sta moči združila internetni gigant Yahoo in proizvajalec flash spominskih modulov in mp3-predvajalnikov SanDisk.
Glavna prednost pred iPodi naj bi bila zmožnost napravice, da prek brezžične povezave z računalnika nalaga glasbo, uporabnik pa lahko na enak način posluša tudi internetni radio LAUNCHcast, si izmenjuje datoteke s preostalimi imetniki predvajalnika, pregleduje fotografije na portalu Flickr ali bere pošto na Yahoojevem računu. Za zdaj je na voljo model s 4 GB prostora, ponaša pa se tudi s 2,2-palčnim zaslonom.
Pri Yahooju in SanDisku vedo, da je iPodov primat na trgu nedotakljiv, vendar pa upajo, da bodo ukradli kar največ kupcev. Ciljno publiko vidijo predvsem med ljudmi, ki iPoda iz takšnega ali drugačnega razloga nočejo, ali med tistimi, ki uporabljajo Yahoojeve spletne storitve.
Napravica je v ZDA že na voljo za 250 dolarjev, kmalu pa naj bi bila na prodaj tudi v Kanadi. Kdaj bo prišla v Evropo, ni znano.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje