Španija tako sledi Franciji, ki se je januarja letos odločila, da na javni televiziji ne bodo predvajali oglasov. "Sprejeli smo ključen ukrep na poti k financiranju javne televizije in radia brez oglasov," je povedala namestnica predsednika vlade Maria Teresa Fernandez de la Vega.
Letni proračun španske javne televizije za letos je znašal 1,1 milijarde evrov, pri tem pa naj bi kar 500 milijonov evrov dobili iz oglasov. Da bi odtehtali izgube, ki jih bo zaradi ukinitve oglasov imela državna televizija, se je vlada odločila tudi, da bodo zasebne televizijske postaje dodatno obdavčili.
Zaenkrat še ni podatkov, kdaj naj bi oglase ukinili na 1. in 2. programu (La Primera in La Dos) državne televizije, a španski mediji ugibajo, da naj bi se to zgodilo 1. septembra.
B. T.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje