Evropejci po internetu deskajo več kot gledajo televizijo. Foto: EPA
Evropejci po internetu deskajo več kot gledajo televizijo. Foto: EPA
Dlančnik, mobilni telefon
Internet se vse bolj razširja tudi na področju mobilne telefonije. Foto: RTV SLO

Prav tako se bo podvojil njen obseg, ki naj bi iz zdajšnjih 9 odstotkov oglaševalskega trga narasel na 18 odstotkov. To je logična posledica dejstva, da danes že 52 odstotkov Evropejcev redno uporablja internet in tako pred računalnikom preživi več časa kot pred televizijo.

Internet nadomešča televizijo
V povprečju Evropejci po internetu deskajo 14,3 ure tedensko, televizijo gledajo 11,3 ure, časopisom in revijam pa posvetijo samo še 4,4 ure. Kljub temu se veliko podjetij pomembnosti spletnega oglaševanja zaveda premalo.

Prednosti spletnega oglaševanja
Poleg vedno večjega občinstva ima spletno oglaševanje tudi vrsto prednosti za oglaševalce, saj je cenejše in omogoča večjo stopnjo prilagajanja uporabniku. Spletno oglaševanje oglaševalcem in podjetjem namreč omogoča, da obliko in vsebino oglasa popolnoma prilagodijo posameznikovemu zanimanju, s čimer se povečuje tudi pomen zbiranja informacij o uporabnikih.

Zato spletno oglaševanje s pomočjo iskalnikov še vedno prevladuje, sledijo pa jim t. i. oglasne pasice in oglaševanje prek spletne pošte, ki pa je med uporabniki zaradi nezaželene pošte precej osovraženo.

Internetna revolucija tudi v oglaševanju
Marketinški strokovnjaki podjetja opozarjajo, da se je internetna revolucija tudi na področju oglaševanja že zdavnaj začela in da se morajo zavedati, da je svetovni splet dragocen medij za pridobivanje in zadrževanje kupcev ter za prodiranje na trg. V Evropi se tega zavedajo britanska podjetja, sledijo pa jim Nemška in Francoska.