Prodaja digitalne glasbe se je povečala za 40 odstotkov, vendar pa tudi tolikšna rast ne zadošča, da bi pokrila izpade prihodkov glasbenih založb, ki so nastali zaradi velikega padca prodaje zgoščenk.
A kljub temu Mednarodno združenje fonografske industrije (IFPI) opozarja, da se rast prodaje digitalne glasbe upočasnjuje, saj je bila ta pred lanskim letom še veliko večja. Prodaja se je namreč s 380 milijonov dolarjev v letu 2004 leta 2005 potrojila, v letu 2006 le še podvojila, lani pa se je prodaja, kot omenjeno, povečala le za 40 odstotkov.
Zgoščenkam mesto poleg digitalne glasbe, ki jo uporabniki kupujejo prek spleta, odvzemata tudi piratstvo in nezakonita izmenjava glasbe, prav tako prek spleta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje