Spletni portal RTV Slovenija se je med 82 spletnimi stranmi uvrstil na 4. mesto po obiskanosti. Foto: RTV SLO
Spletni portal RTV Slovenija se je med 82 spletnimi stranmi uvrstil na 4. mesto po obiskanosti. Foto: RTV SLO
Spletna stran RTV-ja uspešna
Tiskovna konferenca Moss-a
Zvezdan Martič, vodja MMC-ja

Spletni portal MMC RTV SLO se je s 364.833 obiskovalci med 2. in 29. aprilom uvrstil na skupno četrto mesto, kar je najboljši rezultat med tistimi, ki so v raziskavi sodelovali prvič. Spletne strani www.rtvslo.si je uporabljalo 32,4 odstotka rednih uporabnikov interneta ali 19,2 odstotka slovenske populacije, stare od 10 do 75 let. Spletni portal Multimedijskega centra se lahko pohvali tudi s podatkom, da je prvi po obiskanosti med novičarskimi portali, ki nimajo drugih vsebin (iskalnik, e-pošta ...).

Javni servis s kakovostnimi multimedijskimi storitvami
Vodja Multimedijskega centra Zvezdan Martič dobro uvrstitev razume kot dokaz, da lahko tudi javni servis ponudi kakovostne multimedijske storitve in po obiskanosti konkurira in celo premaga portale komercialnih medijev.

V raziskavi, ki je potekala pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in raziskovalne hiše Aragon, je prvo mesto po obiskanosti zasedel Najdi.si, drugo 24ur.com, tretje pa Siol.net, med tiskanimi mediji pa je najvišje uvrščena stran Delo.si.

Največ obiskov v primerjavi z lanskim jesenskim merjenjem je pridobila spletna stran 24ur.com, kar je predvsem posledica resničnostnega šova Big Brother, je povedala direktorica raziskav pri Aragonu Patricia Cucin.

Skoraj tretjina obiskovalcev lociranih zunaj Slovenije
Cucinova je dejala še, da je skupen domet vseh 82 spletnih strani, ki so sodelovale v raziskavi, znašal 1,5 milijona obiskovalcev, pri čemer jih je bilo kar 31 odstotkov lociranih zunaj Slovenije. Predsednik izvršnega odbora Moss-a Zoran Savin meni, da se slovenski medijski prostor še ne umirja, medtem ko se je počasi začela umirjati rast števila uporabnikov interneta.

V populaciji med 10. in 75. letom starosti je v opazovanem obdobju splet redno uporabljalo 59 odstotkov populacije, povprečna starost rednega uporabnika pa je znašala 34 let.

Tehnično merjenje popravlja telefonska anketa
Raziskava, ki jo podjetje Aragon opravlja vsako pomlad in jesen, se izvaja z namenom ugotavljanja kontinuiranega spremljanja sprememb v spletnem medijskem prostoru. Raziskovalni pristop je sestavljen iz raziskav avtomatskega (tehničnega) merjenja, spletne ankete in telefonske raziskave, ki korigira tehnično beleženje obiskov. Število dejanskih uporabnikov spletne strani tako ne temelji zgolj na "merjenju klikov", ampak je korigirano na podlagi rezultatov telefonske ankete.

Spletna stran RTV-ja uspešna
Tiskovna konferenca Moss-a
Zvezdan Martič, vodja MMC-ja