Foto:
Foto:

Dodatno ponudbo iskalnika so zasnovali kot odgovor na še vedno priljubljeni Google. Zdaj upajo, da bodo z novo ponudbo pritegnili tudi nove uporabnike.

Iskalnik deluje kot lokalne rumene strani, predstavlja pa nadgradnjo Amazonovega A9.com, ki so ga lansirali lanskega septembra. Prek rumenih strani iskalnika A9 si lahko uporabniki zdaj ogledajo izložbe in se virtualno sprehodijo po ulicah desetih mest, med katerimi so tudi New York, Los Angeles in San Francisco.

V bazi podatkov dvajset milijonov fotografij
Bazo podatkov zaenkrat sestavlja več kot dvajset milijonov fotografij, posnetih z digitalnimi kamerami. Udi Manber, izvršni direktor podjetja A9, ki je v lasti Amazona, je ob predstavitvi novosti dejal, da zdaj uporabniki lahko dobijo občutek, kako je videti določena soseska, se prek računalnika sprehodijo po nekem mestu in si obenem ogledajo tudi, kaj v mestu ponujajo podjetja.

Išče se enakovreden nasprtonik Googlu
Razvijanje storitev, ki omogočajo uspešno iskanje prek spleta, je v zadnjem času postalo prioriteta podjetij, kot so Yahoo, Amazon, Google in Microsoftova MSN-ja, in sicer predvsem potem, ko je Google uporabnikom ponudil nov način iskanja informacij prek spleta in z uspehom tega spodbudil tudi oglaševanje na iskalnikih, ki zdaj prinaša toliko dobička, da lahko podjetja razvijajo in snujejo nove storitve.