Na samopostrežni blagajni kupec sam s čitalnikom odčita kode izdelkov iz svoje košarice, račun pa lahko plača s kartico ali z gotovino. V pomoč so mu navodila z računalnika, obrne pa se lahko tudi na prodajalke. Taka blagajna je primerna predvsem za hitre, manjše nakupe. V tujini jih uporablja vsak četrti kupec.
Novost je v celjskem hipermarketu v sodelovanju z žalskim podjetjem Mikropis uvedel Mercator. Direktor Mercatorja Žiga Debeljak je ob tem zagotovil, da se zaradi samopostrežnih blagajn ne bo ukinilo nobeno delovno mesto.
Štiri samopostrežne blagajne so tako prvi projekt na svetu, ki je skupen rezultat IBM-a in enega poslovnega partnerja zunaj IBM-a, je povedal direktor Mikropis Holdinga Janez Uplaznik.
Snovalci zagotavljajo, da je takšen način kupovanja preprost, hiter in popolnoma varen. Vsem kupcem pa še vedno ostajajo na voljo klasične blagajne.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje