Facebook je tako postal najbolj obiskana spletna stran v ZDA, po poročanju francoske tiskovne agencije AFP ugotavlja analitska hiša Hitwise.
Spletna stran Facebook.com, ki ima že okrog 400 milijonov uporabnikov, je namreč v tednu, ki se je končal 13. marca, imela kar za 185 odstotkov večji obisk kot v enakem tednu leto poprej.
Google odgovarja z Buzzom
Spletni iskalnik Google.com je za primerjavo v tem primerjanem obdobju ugotovil le devetodstotno rast, pri čemer pa je treba omeniti, da pri njem ni upoštevan obisk hčerinskih strani, kot so Gmail, Youtube in Google Maps.
Google je sicer pred kratkim na vse večjo priljubljenost spletnih socialnih mrež, kot sta Facebook in Twitter, odgovoril z uvedbo tovrstnega orodja v svojo e-poštno storitev Gmail. Poimenoval ga je Buzz.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje